1Papatya Benim de aynı şekilde toplanma oluyor ama günde 2 defa falan anca. 35+5 haftalığız normaldir heralde doğuma hazırlıktır diye düşünüyorum ama
Mihre Umrann_ Hayır ben haftası gereği doğum zamanı sürecine girmiş ondan dedim.Eğer sancılar düzenli şekilde geliyorsa doktora görünmek şart,rahim açılmaya başlamış olabilir.
Umrann_ Nursen977 bisey sorabilir miyim acaba 🙈 benim karnım gün içinde ve geceleri sürekli sertleşiyor ve rahmimin tam üzeride aynı şekilde baskı ve ağrı oluyor. Bunlar kasılma mi acaba ilm gebeliğim oldugu için bende acemiyim hiç bilmiyorum bunları 😣
sdadcr Prensesannesi43 sığmıyorlar artık canım o yüzden oluyomuş bende 37+6 yım aynı durumu yaşıyorum sanki fırlıcakmış gibi oluyo😁 doğum zamanı geldiği içinde oluyomuş
Prensesannesi43 sdadcr ooo işle olsa 2 aydan beri evinde inşaat var ek 2 oda yapılıyo yamuldum artık bittik yorulmayla gelseydi erken doğum yapardım herhalde 😁😁😁
sdadcr Prensesannesi43 hadi ya bütün hayallerim suya düştü belki suyum gelir gece giderim diye düşünmüyo değildim😂😂
Hlyaysel Prensesannesi43 bende 37 5 teyim ayakta çok durunca öyle oluyo taş gibi oluyo karnım magnezyum verdiler hayırlısıyla sancı cıksada alsalar artık🙈