Nilay27 benim de normalde ayaklarım ve ellerim buz gibi olurdu ama hamilelikte sanki el ve ayaklarıma kor koymuşlar gibi, biraz araştırdığımda b12, d ve bazı vitaminlerin eksikliğinden kaynaklandığını öğrendim, takviye aldım ama geçmedi. Hormonlar ve hamileliğimizin yaza gelmesi de etkiliyor sanırım. Bu arada bizimki erkek, bunun cinsiyetle pek alakası yok sanırım.