Aygul01 Arya12 bizim orda 3 tanesi €12.50 sizin orda pahalıymış yine. Türkiye’dede baya pahalı evet. Ama güzel emzikler bende o yüzden bibs kullanacam kesinlikle
Arya12 Aygul01 orda baya uygunmuş. Cidden bu kur Türkiye için çok sıkıntı ya. Euro üzerinden çikolata fiyatına alabildiğimiz şeyleri Türkiye de kat kat pahalıya geliyor. Güle güle kullansın bebeğiniz.
Aygul01 Arya12 malesef.. 4 senedir Türkiye’de yaşıyorum şaka gibi geliyor bana buranın fiyatları. 2 Euro’ya yedigim çikolatayı burda yaklaşık 10 TL alıyorum. 10 TL’de 10 Euro gibi. Deger olarak aynı degil Euro’yu bozarsan daha pahalıya geliyor ama denge olarak aynı. Ordada 2 bin Euro maaş alıyor adam 500 Euro kira ödüyor burdada 2 bin TL maaş alıyor 500 TL kira ödüyor.
Aygul01 Arya12 annem yetiştiremedi aniden Türkiye’ye geldi yoksa o emziklerden 6,7 tane aldıracaktım 3 tanesi 12.50 hiç bisey. 12.50 TL gibi düşün
witharzu postu açtım fakat acil bir şekilde dışarı çıkmam gerekti, ben gelene kadar cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim :) ayda 1 değiştirilmesi gerektiğini bilmiyordum, ilk gebeliğim çünkü bu 🌸
sukayhanacar witharzu ayda 1 den ziyade yedekli kullanman lazım canım. değiş tokuş gibi. cünkü 1 tanesi şiştiğinde bebek ona alışıyo yeni verdiğine alışması uzun zaman alıyo. yedekli gitmesi gereken bi emzik o yüzden ben 6 tane aldım şuan için.
nisemom witharzu bende araştırdım. Yeni doğan da silikon öneriyorlar kauçuk daha sonrası için iyiymiş
gokcecan witharzu emdikçe şişiyomuş faln. Ben korkarm öyle şeylerden 😂 aventin emziği gayette güzel. 1tane aldım.