Merhaba arkadaşlar 🌸 henüz yavruma kavuşmadım fakat araştırmalarım devam ediyor 😬 kullanır mıyız bilmiyorum ama bi tane emzik almak istiyorum ne olur olmaz diye. Bibs emzikleri her bebek alıyormuş sanırım ama bir yerde okudum, kauçuk olduğu için bebek emdikçe şişiyor büyüyormuş ve bu yüzden ayda bir yenilemeniz gerekiyor diye yazmışlar. Kullanan arkadaşlar beni bir aydınlatabilir mi ?