Ben de 9 haftalık diye kontrole gittiğimde 6 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrenmiştim 3 hafta öyle taşımışım ne kanama ne ağrı hiçbi şey olmadı üstelik 14 şubatta vakumla kürtaj oldum doktor folikasiti bırakmamamı ve 1 ay korunmamı söyledi şuan tekrardan 14 haftalık hamileyim. Haftası çok küçük olduğu için bekleme sürem daha kısa olmuş olabilir.