yba ben de 6 ay i ilk defa duydum.oncelikle geçmiş olsun canım 2 kez yaşadım ben de.ilk haftalarda kayıplar daha çok kromozom pıhtılaşma gibi faktörlerden oluyormuş doktorumun dediğine göre. Benim son kürtajından 7 ay geçti hala yok ama ben biraz farklı psikoljik şeyler yaşamıştım daha toparlanma surecindeyim yani . Sana tavsiyem iyi bir doktora git ve kurtajini ol ve kurtajdan sonra kesinlikle kendine dikkat et üşütme yaz sıcağı diye hafife alma.umarim en yakın zamanda mucizelerimize kavusuruz rabbim çok aratmasin hiç kimseye