Melek-kaim-15 keşke mesajınızı uzaktan laf sokma şeklinde değil de direkt alıntı yaparak yazsaymışsınız. Kağan Kocatepe ve Çağrı Gülümser bu doktorların bilgileri ve kendi tecrübem dahilinde “6 ay korunmaya gerek yok” dedim. Zira bebeğini kaybetmiş bir anne olarak bile o verilen sürenin ne kadar geçmek bilmediğini ve Özlem artırdığını ben biliyorum. 6 ay korunsam kim bilir ne zaman hamile kalırım diyip +9 ay hamilelik sürecini hesaplamayı çoook iyi biliyorum. Önce sorun varsa çözülür tekrar aynısını yaşamamak için bunu da belirttim. Hamile kalmak öyle kolay değil. Süreyi uzatmak mantıksız bana göre. Ayrıca sezaryen sonrası bile 3 ayda tamamen eski döngüme dönmüştüm, rahim toparlanmıştı. Hala kürtaj sonrası toparlanmanın daha kısa sürdüğünü iddia ediyorum Engin tıp bilgimle. :)) Rahim toparlanmadan hamilelik oluşmuyor zaten. Bu da doktorumun bana bilgisi. İsteyen 1 sene beklesin kimseyi zorlamadık ayrıca.