AysenurSarikaya rahmin kendini toparlayabilmesi için gerekli süre en az 6aymis.o yüzden 6ay bekletiyorlar.ben de 1 sorunsuz ve sağlıklı gebelikten sonra ikinci çocuğu istediğimizde ;biri 8 haftalık biri 5 haftalık 2 düşük yaşadım.ikisinde de sonrasında 6 ay beklemem gerektiği söylendi (ki benim dusuklerim kendiliğinden tamamlandı,kürtaj olmadım )ve 6 ay beklemiştim her ikisinde de.ama 3 ay bitiminde;doktor kontrolünde sonraki 3 ay boyunca vitamin ve folik asit kullandım böylelikle 6 ayı tamamlayınca gebelik planladık.bende kan pıhtılaşması varmış, gebe kalır kalmaz hemen kan sulandırıcı iğneye ve progestana başladık.simdi 28 haftalık olduk çok şükür.ama şimdi de bebeğimin suyu azar azar sızıntı şeklinde geliyor ve gebelik şekeri çıktı.Allahima dua ediyorum ne olur Allah’ım zamanında ve hayırlı sağlıklı bir şekilde gelsin yavrum diye.Allahim isteyen tüm kadınların ve adamların kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🤲🤲🤲