Kızlar Merhaba bugün hamile olduğum kesinleşti ve gerçekten inanamıyorum. Hamile kalırsam burada post açmak istiyordum belki yardımım dokunur diye. 2 senedir denemediğim şey kalmadı mucize doğadan yağları, çakşır suyu, civan perçemi, aslan pençesi gibi otlar kadın çayı ne varsa denedim eşim macunlar mı yemedi ilişki pozisyonları vs bir dünya şey yaptık ama bir türlü olmadı. Bizde artık kabullendik ve temmuz un 27 sinde aşılama için randevu almıştık 21 temmuzda (reglime 3 gün kala) test yaptım hatta önce ovülasyon testi yaptım baktım ki hiçbir koyuluğu yok ümidimi kaybettim ama içimde ki ses hamilelik testi yapmamı söyledi lh ve hcg testimi aşağıda paylaşıyorum kızlar. Ben bugün 44,24 kan testi sonucu olan bir anneyim çok şükür🥰🧿 bu ay neler yaptığıma gelecek olursak;
4 cm lik kistim vardı bunun için; regliyken sabah aç karnıma pekmez, pestil, 1 tane yumurtayı tereyağda kavurup yedim. Reglim bitince çam ağacı özüyle hakiki balı karıştırıp 7 gün aç karnına 1 kaşık yedim. (Kist için önermişlerdi)
Ovülasyon testini hiç takmadım bile 2 gün arayla ilişkiye girip popomun altına hep yastık koydum ve reglime 7 gün kala ilişkiyi kestik yoğunluktan. Hatta eşim hep diyordu belki hamile kalırsın aşılamaya gerek kalmaz bende hiç ihtimal vermiyordum gerçekten şaka gibi mucizem benimle resmen🥰🙏🏼🧿
belirtilerim de ara ara aniden olup geçen oyulma hissi kasıklarımda elektrik çarpması gibi bir his artık dün(yani reglime 3 gün kala) baya hissettim ve wc ye sürekli çıkmaya başladım şuan midem bir garip kasıklarımda şişkinlik hissim var, tansiyonum düşük. Onun dışında regli olmadan 1 hafta önce tüm vücudumda 10 sn süren bir uyuşma oluyor(enteresan gelebilir ama gerçekten regli olacağımı buradan anlıyordum) bu ay sadece kasıklarımda oldu ve çok garipsedim. Eşim daha henüz bilmiyor siz nasıl süpriz yapmayı düşündünüz?
https://imgyukle.com/i/SspxyR