Yucelinannesi01 doktoruma sordum suni sancı düşünmez miyiz diye, 40+3 te kontrole gelirsin açılma olup olmadığına bakarız eğer varsa suni sancı veririz, ama açılma yoksa suni verip riske girmeye gerek yok çünkü açılma ihtimali olduğu kadar açılmama ihtimali de var, saatlerce onca sancı çektikten sonra yine sezaryana girme ihtimalin var o yüzden riske atmaya gerek yok dedi. Ve son kontrolümde hala daha hiç açılmam yoktu, doğumun başladığına dair hiçbir belirti de yoktu, bu yüzden direk sezaryana karar verdik. Doktorumun dediğine göre, doğum başlamamışken ve hiç açıklık yokken suni vermek kapalı diş macununu sıkmakla aynı şeymiş🤷🏼♀️