Eliftufan allahım.sifa versin inşallah canım. Bende 13 gün gun once doğum.yaptım. benim bebegimde kakasini yapmıştı 5 gün hastanede kaldı antibiyotik tedavisi gördü şimdi evimizdeyiz çok şükür. Icin i ferah tut inşallah en kısa zamanda bebisini kucağına alırsın sende canım. Dualarım seninle ve bebisinle