KubraSS- Edizinannesii 32 den sonra düzenli hareketlilik bekle canım o haftalar bı oluyo bı olmuyor ben ilkte 5 e tamamladım o yüzden menopoza kadar asi yok ,😇
Marazin_annesi Edizinannesii ben 32+4 haftamdayım ve benimkide o haftadan bu yana çok hareketli canımı dahi acıtiyo o derece yani uykular haram oldu erkenden çıkacak gibi 😂 kendi haline bırak çocuğu elleme 🙈😁
Edizinannesii Marazin_annesi aman sağlıklı olsunda isterse içerde parti versin canım katlanicaz mecbur 😂😂
Marazin_annesi Edizinannesii aynen öyle 🤣🤣 naptiklari belli değil içerde vallaha 🤣Oğlum çıkmak istiyo ama ben çıkartmak istemyrm 🤣🙈
Rarslanca1 Edizinannesii 37+4 haftalığım benim kızımda öyle maşallah Meleklerimize hareketli olması daha iyi hareket etmezse sıkıntı bunu problem haline getirme yani 😊
Marazin_annesi Edizinannesii amin hepimizin insallah 🙏 benim daha var deme 🤣 o haftalar çabuk geciyor Bir bakmissin benim haftamdasin 😁
Edizinannesii Marazin_annesi ay isime gelir valla biz özlüyorum ki çıkarıp fotosuna falan bakıyorum 😂gerçi doğum yapan arkadaşlarıma böyle diyince doguncada keşke biraz daha içerde kalsaydı dersin diyorlar😂😂
Marazin_annesi Edizinannesii yaaaa evet😁 mesela benim ilk doğumum çok korkuyorum oyuzden içerde kal diyorum ona nekadar kalırsa okadar iyi 🤣 öylede çıkacak böylede gerçi ama bu neslin doğacak çocukları çok hareketli 🤣 sağlıklı gelsinler de inşallah 🙏