Günaydınnn güzel anneler ve anne adayları sizlere bi sorum olacak yaklaşık 2 haftadır bebeğimin hareketlerini hissediyorum çok şükür şuan 20+3 olduk fakat son 2 gündür aşırı hareketli yani dün gece resmen uykumdan uyandırdı beni ve ilk gebeligim açıkçası tecrübesizim bu kadar hareketli olması normal mi son 2 gündür açıkçası korkmaya başladım doktorumun şahsi numarası yok kontrole de daha 2 haftam var bu konuda beni aydınlatabilecek biri varmı acaba ? 🌺