Lepiska21 aynen canım benimde aynı şekilde oldu aynı doktorlar ben altın Kozaya gidiyordum normal de doktorum bir sorun var deyip perinatolojiye yönlendirdi ben aynı gün araya birilerini katıp balcalıya randevu aldım kadın doğum muayene etti onlarda sıkıtnı var dedi 2 gün sonrasına randevu verdi masum hocaya birde amniyosentez için ben dayanamadım inanmadım da ertesi günde çukurova başkente Hakan Kalaycıya özel randevu aldım mesai saatleri dışında muayene etti oda sorun var dedi sonlanması gerekiyor bende balcalıya randevu aldım dedim iyi o zaman orda hem amniyosentez yaptır hemde gebeliğin sonlanması gerekiyor dedi ertesi günde sonlandı zaten aynı dediğin doktorlardı şuan da tedavi için Hakan Kalaycı ya gidiyorum 2 aydır folbiol kullanıyorum demir eksikliği vardı kendim onu yükseltti canım işte ağustos da gebelik düşünüyorum inşallah gebe kalırım inşallah sende bende sağlıklı gebelik geçiririz