67380ipek canım pazartesi günü sıkıntı olduğunu öğrendim salı günü bulunduğum yerde iyi bir perinatolojiye özel randevu aldım çalışma saatleri dışında muayene etti her şeyi anlattı sonlanması gerekiyor dedi ama tüm testleri amniyosentez falan yaptır en azından genetik bir sorun olup olmadığına bakalım dedi çarşamba günü de araştırma hastanesinde ki doktorlar muayene etti amniyosentez yapıp direk yatışımı yaptılar rahmmim kasılıp gevşemesi için yani düşük olması için dil altı hap verdiler gece 1 de düşük gerçekleşti zaten 2 gün sürdü yani bebeğim de sipina bifıda hidrosefali her 2 böbrekte gereğinden fazla genişleme vardı daha sonra sol ayakta içe doğru çekilme vardı felçli olacak denildi karnında ölme ihtimali yüksek ölmezse bile 35 haftalık iken sezaryen ile alınacak çeşitli ameliyatlar geçirecek bu süreçte sende çok yıpranırsın bebekte kaldıramaz zaten ölür dediler ihtimal yok dedi 19 yaşındayım daha göze de alamadım pandemi sürecinin başıydı ailem başka ilde benle eşim tektik oan sadece doktorlara güvendik 2 gün içerisinde 3 kadın doğum 3 de perinatoloji muayene etti hepsi aynı şeyi söyleyince yapabileceğimiz bir şey yoktu