871ayca şehir hastanesinde hangi doktora gitmiştiniz, Sonay Hanım’a mı acaba? bende ilk ona gittiğimde sıkıntı yaşamıştım. hamileliğimi grandmedical de öğrenmiştim, Ayşe Nur Hanım’a gitmiştim, çok ilgili bir doktor, ama hem evimi taşıdım hem maddi olarak sıkıntılı bir süreçten geçtiğimiz için orada devam edemedim, madem özele gittin ne işin var burada demişti ultrasona almadan 🙄 ilk doğumumda sezeryan olmuştu benim, doğuma giren doktor ile devam ediyorum ve normal için asla öyle bir ısrarı olmadı