m_yel cok saol amın inşallah manisaya ilk geldiğimde sehir hastanesine gittim cok sınır bozucu bir doktor vardı sezeryan olacam ilk bebegımde sezeryan dedım yok illaki normal olacan deyimce korktum arkasından. Grand medicana en son 8 eylül tabi manisada yasamadıgım için de doktorlara karsı endişem var ben kıbrısda yasıyorum normalde oralarda devlet hastaneleri okadar kötü ki buraya gelir gelmez de devlet hastanesine gidince doktorlardan iyice korktum