Minikmucizem3 Snszasla Ya şimdi eylül de doğum yapacaklar isimlerini de eylül düşünüyorlar ya ondan esinlendim canm 😀
Snszasla Minikmucizem3 😀 denk gelse güzel olurdu manidar olurdu ama 😀 ben Eylül ismini çok seviyorum bi de çok konulan bi isim de değil kolay kolay duymuyorum 😀
Esin84 NeslihanK benim Derin adında bir kızım var şimdi doğacak bebeğime de Masal adını koyacağım inşallah
Fulyag NeslihanK Kızımın adı Gökçe 2. Kızım da Göksu olacak sanırım emin değiliz ama başka isimleri sevemedik
Eeezgi nil_sugra ben de Defne düşünüyorumm 😊 Defne koymasam Rüya koyardım büyük ihtimal çok hoş geliyo kulağa o da 😊