NeslihanK Evet Anneler 😍 Kızlarımızın isimleri ne olabilir.? Biz daha 22+3 üz. Aybüke istesekte Babamız istemiyor 🌸💜
Eeezgi nil_sugra ben de Defne düşünüyorumm 😊 Defne koymasam Rüya koyardım büyük ihtimal çok hoş geliyo kulağa o da 😊
NeslihanK Snszasla hamileliği yazın geçirecek olmakda çok zor Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍
Snszasla NeslihanK evet valla serin memlekette olsam da bu aralar biraz ssıcak olması kötü 😀Allah tan diyorum karnımızın çıkmaya başladığı zamanlar son bahar kış zamanlarına denk geliyor bu yüzden biraz daha rahat olur sanırım 🙊🥰
Snszasla NeslihanK ay senin için daha zormuş canım Allah yardımcın olsun valla 🤗 annem de Hatay dan geldi yanıma o yüzden iyi biliyorum oraların sıcağını nem fena etkiliyor oralarda