sukayhanacar Kalp yarın 22 hafta olucaz. Şükür hiç öyle aman aman şikayetim yok magnezyum eksikliğim olmuştu onu da doktorum takviyeyle tamamladı rahat rahat geçiyo🙏🏻
Mmunvvr Kalp 21 haftaligim tek şikayetim demir ilacini icemiyorum cok kotu oluyorum mide bulantisindan icmesem de icim rahat etmiyor yarin doktoruma soracam kullanmasam olur mu diye? Sizin nasil gidiyor
esrAlp Kalp 20+3 üm bugün tetonoz ve kan değerlerim için kan verdim haftaya detaylı ve normal kontrolüm inşallah sorun yoktur
Kalp Mmunvvr ilk kullanmaya başladığım benimde oluyordu bulantım doktoruma söyledim bırakamayız ama bi gün iç bi gün içme dedi dağa snra alıştım şimdi bişey olmuyor banada🙏
Hadibakalim Mmunvvr merhabalar bende icemiyordum ferplex fol diye şurup formunda bi ilac yazdi doktorum rahatlikla iciyorum kabiz vs yapmadi
esradgzl Mmunvvr ben sabah 8 e alarm kuruyorum içiyorum tekrar yatıyrm 10 da falan kalkıyorum bulanıyorsa da hissetmiyorum 🙃 sende istersen öyle bi dene cnm.
elkakimmon Kalp ben bir ay kullandım hiç iyi hissetmemiştim vegaferon. İlacı bırakıp pekmez içmeye et yemeye başladım bakalım demirim artmış mi çünkü en son demir ilacına rağmen baya düşmüştü bayılma haline geliyordum
duygufd 20+6 haftalığım bende. Kilo ve şişkinlik dışında bir problemim şimdilik yok çok şükür. Demir ilacını gece yatarken içiyorum mide bulantısı olmuyor ama kabızlık sorun bu kez de😃
Kalp duygufd benim sadece ayaklarımda şişkinlik oluyor uzanınca dinlenince geçiyor benimkiler Demir ilaçım ilk kullanmaya başladgımda kötü yapıyordu şimdilik bi sıkıntım yok kaç kilosunuz acaba
Kalp esrAlp inşallah çakmaz benimde detaylı ultrosonum var yarın inşallah bi sıkıntı çıkmaz hersey yolundadır🙏🙏
esrAlp Kalp bana Demir ilacı vermedi daha aşırı kabızlık yaşıyorum sanırım ondan daha başlamadık devavit yarım içiyorum d vitamini ve magnezyum
Kalp elkakimmon alla alla gerçekten mi inşallah bakalım bende bsey olmaz ayrıntılı muayenemde belli olur 🙏