nisemom Dozturkgol evet simdi hemşire tanıdığım var ona sordum teste kadar hiç şekerli bir şey yeme testin daha düşük çıkabilir dedi deneyeyim bakalım
es_es ElifNilMom olabilir. Çünlü açlık üst sınır 100, tokluk 140 eminim. İstersen bi internetten de bak Herhalde bir yanlışlık yaptılar
Dogansinem ElifNilMom ben 26 haftadayim benim dgerlerim 147 cikti doktora da gitmedim arrtik saglik ocagindan baktircm .
fatosd84 sdadcr ben ne yazdım cnm iyice oku istersen 130 açlık doktorlar uyarıyor yazdım bende tokken normal dedim
sdadcr Dozturkgol evet bi yanlışlık vardıe mutlaka benim de 125 çıkmıştı açlık acilen diyetisyene gittim yetmedi insüline başladım
sdadcr fatosd84 siz bence yanlış bilginizi ortalığa saçmayın yazdığınızı SİZ İYİ OKUYUN “aç karnına normal değil açken 130 ve üstüne uyarıyor” size yanlış bilgi verilmiş👍 130 değil 100ün üstü sıkıntı