ecembugra53 Urasbaby olur canım niye olmasın doktorlar zaten kontrol ediyorlar bebeğin durumuna göre sezerysn yapıyorlar korkma bol bol dua oku bebeğine inşikak süresi var onu oku canım
Urasbaby ecembugra53 ınsallh ben yurtdısında yasıyorum burda sen ıstesende yapmıyorlar offf dıretıcem ama olması ıcın