Urasbaby 31.haftadayıım kızlar ve afedersınız vajınama ıgne batıyor gbı ger 1dakıkada oluyor cok fazla acıyor neden
DilanDag Urasbaby benimde öyle oluyor canım bugün kontorlumuz vardı doktor normal bebek büyüdükçe baskı yapıyor dedi 🤷
Kubrayy Urasbaby bende epeydir var o durum ama doktorum normal diyor rahim vajina büyüyor çünkü.. problem değildir heralde 😊
Asnb Urasbaby hangi bi sorunu söyleyelim ki bacım hemoroid mi idrar yanması mı mide bulantısı mı bel ağrısı mı ayak el şişmesi mi valla anamın kıymetni anladım🤣
Urasbaby DilanDag cok korkutuyor erken gelcek dıye ve ben cok hareketlı bırıyım bebek cok hareketlı ay ı benım gbı masallah cok saol canım bılgı ıcın ☘️
DilanDag Urasbaby benimkide bazen çok hareketli bazen çok durgun keyfine göre hanım Efendi’nin 😍 32 de nts başlıyor benim iki hafta sonra yani şuan 30 olduk.. Sizinde haftaya başlar sanırım oyuzden içiniz rahat olsun sancı varsa çıkar zaten
Urasbaby DilanDag 31. Oldum ben benımkısı bır oğluş olcak ınsallah 🥰 ama yok yanı uyku sıfır bende zaten gun boyu 3 saat uyku ıle duruyorum ama bugun bu vajinasal sorun basladı ve öahvedıyor ama ben istekli sezeryan ıstıyorum bakalım ne olcak
DilanDag Urasbaby ah ah sorma bende sabahlara kadar ağrıdan kasılmalar dan yatamıyorum zombi gibi geziyorum etrafta rabbim yardımcımız olsun 🙏
MinnakLiva Urasbaby olmaz olmaz benim 32 haftalıkken başlamıştı 39 olucam hep devam etti, herşey vücudunun doğuma kendini hazırlaması için 🤗 çoook şiddetli dayanılmaz, geçmeyen bi ağrın sızın olmadıkça o batmalar zıplamalar oluyor
Urasbaby DilanDag amin sorma sonra laf yiyorum esımden neden uyumuyorsun kendısı kafasını koydugu gbı pat uyuyor ama yok yanı kafa yemelık tam
ecembugra53 Urasbaby canım bebek büyüdükçe Rahime baskı oluyor canım cok normal gün gectikce daha cok belirgin olacak Canım
ecembugra53 Urasbaby Evt canım hamilelik yaklaştıkça bebek kanala indikçe ağırlaşıyoruz malesef olsun yete ki sağlıklı olsunlarda