A_ys6604 Ayse1453 benim de göğüslerim doldu ve alt kısım lari tombik yerleri kipkirmizi çatlak doldu:( göğüs çatlar mi ilk kez görüyorum hep göbek vs çatlar sanıyor dum… Daha gobekde bsey görmedim 18 Hafta ligim daha
SeHer1909 betul2009_ suhedaaa Kuzular aklınızda olsun lierac ilerleyen haftalarda biraz hafif gelecek varsa evde zeytinyağı ya da kantaron ben kantaron kullandım. Avucunuzda ikisini karıştırıp sürün. 28. Haftadan sonra daha hızlı büyüyecek karın lierac ı cilt cokk hızlı emecek biraz daha nem kazandırmak adına müthiş etkili. Ben 37+6 yım . Popoma sürmemiştim orası hafif iki üç çizgi oldu anında oraya da sürdüm durdu geçti bile kırmızılığı. Son 2 haftada çatlamazsam her yerde lieraaaaccc kantarooonnn diye bağırabiilirim. Çünkü bizde de genetik faktör var bir de gözümle gördm kullandığım yerle kullanmadığım farkını ♥️ Yazan arkadaşlara da fikir olsun bu ♥️
suhedaaa SeHer1909 çok teşekkür ederim canım tavsiye ettiğin için ☺️🙏🏻 annelerden bilgi almak çok güzel 🤭
Umutevi 26 dan beri 2 3 catlagm arttikca artti kantaron suruyorum her gun 2 kez acisina catlamasina iyi geldi catlamayi durdurmadi ama koca gobegime buyudkce catladikca aciisni azaltti ve kirmizi rengni aldi 34 um kasikta sadece catlaklarim
Meral-5866 elkakimmon anladım canım bazı yağlar tüylenme yapıyormuş hamilelikte. Ben eczaneden badem yagı alıcaktım oradaki bayan aşırı tüylenme yapar dedi alamadım. Hiç bir şey kullanmıyorum.