Ayse1453 canım ne yapsakta ciltle alakalı benim ztn ergenlikten kalan yanlarım da çatlaklar vardı beyaz şekilde haliyle kesin göbekte de olacak diyordum en azından krem süreyim de en az şekilde kurtulayım dedim sürdüğüm halde 28.haftada ufaktan başladılar 32+5 oldum kasık kısım baya çatlak durumda inş daha çok yukarı çıkmaz diye dua ediyorum 🤭