Merhaba kızlar benim de adetim bu ay 5 gün gecikti 18 i olmam gerekiyordu fakat ilişki olarak da değerlendiremedik pek yani o yüzden test de yapmadım haftaya pazartesine kadar bekleyeceğim hamileysem de eğer gerçekten çok şaşırırım 😀ama sevinirim de tabi belki de mevsimsel sıcaklardan dolayı bir gecikmedir bilemiyorum hayırlısı olsun hepimiz için