burcu_1322 Minik95 enimde 3 gün bugün geçti dün test yaptım şu normal testlerden tek çizgi kafam karıştı ya
Hcrkrklu Aynen bende bugün 8 gün oldu hala bi ses yok dün kan testi verdim inşallah pozitif cıkar hamileyimdir
Minik95 umay60 valla erken gebelik testi yaptim hayali bir cizgi var artik ne dusunecegimi bilemiyorum
burcu_1322 Kubra_71 of çok strese girdim var mı yok mu diye canım ya çok heveslenmekte istemiyorum çok üzülürüm diye bir yandan da gecikince ümitleniyorum
Kubra_71 burcu_1322 bende evleneli bir sene oldu ben çok istiyordum çok üstüne düşünce olmuyor kuzum stresten stres yapma🥰🥰