Merve3125 123_456 ben tam olarak tedavi olmadım canım sadece kanalları temizleyip ilaç sıkıp geçici dolgu yaptılar hiç acımadı uyıiuşturdular doğumdan sonra asıl tedaviyi olacam bana böyle 4,5 ay idare edersin dedi ama memlekete geldim ağrıdan duramaz oldum
123_456 Merve3125 ya çok geçmiş olsun canım benim çok teşekkür ederim bu arada 🥰 umarım bi an önce herşey hallolur diş çok zor çok öok hemde
Merve3125 Dilos1645 hımm anladım canım sana da geçmiş olsun ben de o diş macununu deniycem buğün bakalım inş iyi gelir.
Merve3125 Cansel2524 kullanıyorum canım omega,demir ,d vitamini her gün süt,yoğurtta tüketiyorum ama yine de hassa slaştı 😐
Merve3125 iyimserr aynen canım bunların hepsini yaptım ara ara tetikliyo benimki bakalım inş atlatırım şu süreci,çok zor.
Merve3125 bal_bebek8 ayyy canım benim çok geçmiş olsun,rabbim şifa versin gerçekten çok zor yaşayan bilir amcak bir an önce bebişlerimizi alırız da unuturuz bu günleri inş😊
maras46 Merve3125 daha dün gittim 15+1 haftalığız.20 lik dişimden kaynaklı diş etimde apse oluşmuş önce kadin doğuma gittim durumumu anlattım dişçiye gidince uygulayacağı tedaviye kendisine bildirmemi söyledi. Diş doktoruna gittim hamileligimden söz ettim doktorumun dediklerini söyledim bana ilaç yazdi sonraki tedavi sureci hakkinda bilgi verdi.Ilaci almadan kadın doğum doktoruma gittim tedavi sürecini anlattım ilaçlarımı kullanabileceğimi bi sakınca olmadığını söyledi.1 tane antibiyotik 1 tane ağrı kesici kullanmaya başladım
Merve3125 maras46 çok geçmiş olsun canım ben de başladım şimdi antibiyotiğe bir de ada çayıyla gargara yaptım baya iyi geldi
maras46 Merve3125 onu denemedim ama doktora gitmeden önce ılık tuzlu suyla gargara yapıyordum rahatlatıyordu biraz