Daha önce veya şimdi diş ağrısı yaşayıp antibiyotik kullananız var mı?Kullandıysnız hangisi bebege etkili degil.20.haftamdaym ve hamilelik dişlerimi tetikliyor diş etlerim mahvoldu 2 hafta önce geçici dolgu yaptı doktor şimdi dişim şişti memlekette olduğu m için burdaki doktor bi antibiyotik verdi ama yine de bi kadın doğum uzmanına danış dedi hiç kullanmka istemiyorum korkuyorum ama mahvetti beni.Parol da etki etmiyor.Benim gibi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim