Senakrkmz demi ya en başından beri öyle istiyorum bende ama ya daha güzel isim bulursak pişman olursak kafasındayz en iyisi başta istediğin koymak sonrasında içimde kalır diye korkuyorum,😂😂 bazen diyorum koymucam isim falan kızım diye seslenir iz😋😋 hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 💜💜