2463nry 531zuesglm Sanırım biraz sabirsizim ilk gebelik ya çok heyecanliyim hemen herşeyi bekliyorum 🤣🤣
531zuesglm 2463nry Olsun canım sonuçta kimse önceden bilmiyordu 🙈 ayy çok güzel sabırsızlıklar bunlaarr😍🥰
SabireA 2463nry 2463nry 13 haftalık normal çıkmaması. İlk gebelikse sona doğru çıkar. Benim ikinci gebeliğim 7. Ayda tam çıktı. Son aylarda kilo alınıyor.
2463nry SabireA Evet ilk gebeliğim ve öncesinde boş gebelik yaşadım diye korku heyecan sabırsızlık ne ararsaniz var 🙃
35ebru 2463nry karnın şimdi çıkmaz ki 6 aydan sonra bir çıkacak gorecem ki günden güne büyüyecek korkma daha çok erken🤗
Kuralbebek Bende 13 haftaligim benimde hic karnim yok benm arkadasinda bende yarim ay faln yani ben 3 aylik o 3 bucuk aylik hamile karni baya cikmis durumda