2463nry Meraba hanımlar 13 haftalik gebeyim ama hala hiç karnım yok iştahım yok 😒sizde ne zaman cıktı her hamilelik farklı ama belki beni rahatlatan bisey gelir 🙂
Hurmuz16 2463nry canım iştahsızlık normal bende 16+5 günlük hamileyim benim bile hale iştahsızlığa çok var canım yemek istemiyor hep benimde karnım çıktı baya sende sabret 16 dan sonra çıkar daha erken 🙏😊
minikcasper 2463nry bende 14 haftadan gidiyorum benimde çıkmadı daha ya 😣 çıksın istiyorummm. Bi sabah kalkınca kocaman karınla uyanmaktan korkuyorum birden pat diye çıkıyomuş bide 😂😂
Hurmuz16 2463nry allahım inşallah gönlüne göre verir herşeyi ama sabır çok önemli kuzum stres yapma çıkar karnın çıkmıyorsa belki iç karnın genişte olabilir canım 😊
2463nry minikcasper Ay çıksın valla ben istyorum hep hayaldi hamilelikte karın 🤣 bide etraftaki saçma tepkiler üzüyo aslında aa sanki ben hamileyim bebek iyi değil mi yok bilmem ne cahilce konuşmalar..
minikcasper 2463nry ay Allahtan bana şuana kadar öyle densizce konuşmalar olmadı ortalık karışırdı heralde sizene yahu bu millet burnunun yüzü olması gerektiğini unutup hayatlarımıza sokmaya bayılıyo 👊🏻👊🏻😶
Naren1 2463nry 24. Haftama giriyorum yemek yersin şişkinlik olur öyle bütün kıyafetlerim oluyor hamile giyimine özeniyorum bende bekliyorum ne zaman büyüycek
Ebrusrtkpyln 2463nry benimde 16 18 sen sonra çıkmıştı 🤦🏻♀️ Şuan baya ağırlaştım 29+4 haftadayız ama sanki karnım 9 aylık gibi 😀
durununannesii 2463nry tam olarak 25 haftadan sonra dışardan hamile olduğum anlaşıldı 13 hafta çok erken canım
Beyzoli 2463nry kız o daha kayısı kadar falan ne karnı benimki 23-24 haftadan sonra çıktı bende artık olsun niye Karnım yok diyodum şimdide bi türlü doğmuyo diyorum 😂
bbhhrr5289 Benim 20.haftadan sonra belirginlesti su an 25 oldu valla taniyamiyorum smdiden gobegimi yandan gorunce korkuyorum 🤣 son ay kim bilir nasil olur meraketme eninde sonunda cikacak o karin
531zuesglm 2463nry Kız çok normal çıkmaması zaten😅 benimki 20 den sonra çıkmaya başladı o zamana kadar hiç belli değildi stres yapma boş yere 🙈😅
2463nry 531zuesglm Sanırım biraz sabirsizim ilk gebelik ya çok heyecanliyim hemen herşeyi bekliyorum 🤣🤣