Lara44 canım ben de panik ataklıyım 25 gün sonra doğumum olacak çok korkuyorum her şeyden 🙈ya bele vurulacak iğneyi yanlış yere vururlarsa, ya uyuşmazsam, ya nabzım çok hızlı atarsa(heyecanlanınca çok hızlanıyor çünkü) , ya birden tansiyonum/şekerim düşerse vs vs diye sürekli vesvese yapıyorum 🙈ben en çok şeyi merak ediyorum. İğneyi vurduktan sonra beline hemen uyuşmaya başlıyor mu insan? Ve nerden aşağısı uyuşuyor, bacaklarda mı uyuşma oluyor nasıl oluyor ☺️🙈