Normal şartlarda haftası güzel aslında, Rabbim hayırlı şifasını en kısa zamanda versin inşallah annesi , sen içini ferah tut, sütünü sağ hazırla bebişe , Güçlü ol bebeğin için , geçecek biiznillah bu günlerde hiç yaşanmamış gibi olacak inşallah buna inan