zmq SevdaOsman ben düşük yapmadım canım 2 kere düşük tehlikesi yaşadım kahverengi akıntım geldi rahim ağzı açılmış gidiyodu bebişim Allah korudu🙏🏻 şimdi 32. Haftadayız🤗
SevdaOsman zmq iyi iyi çok şükür üzüldüm bende 🤗 Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah benim rahim genişleyip bebiş kendine yer açtığından oluyomuş 🤗