Aynı durum bende de olmuştu canim insan acayip korkuyor bebeğimin asagada olduğunu söyledi ve istirahat verdi doktor Allahıma şükürler olsun yukarı cıktı ama hala istirahata devam ediyorum ve progestan iciyorum hala da lekelenmelerim oluyor böyle de devam edecekmişve bunun tek çözümü dinlenmek dedi doktorum... stres yapmadan yarini bekle ve doktora gitmeni oneririm tabiki de♡ sende meleginde iyi olacaksin ♡♡