Neclanur elcinsadem nagihan kaya doktorum ilk virüs çıktığında almamıştı bir kez sonrasında hep girdi eşim diğer gebelerde eşleriyle giriyo odasina😐
NefesinAnnesiii Alfabeta öncesinde alıyorlardı hep eşimle girerdim fakat son 1 aydır almıyorlar. Son kontrolümde almadılar bizde çok üzüldük bu duruma. Koronadan dolayı sancı odasındada yalnız oluruz diye endişeliyim
NefesinAnnesiii Arapgelin dilek benk şilfelere gidiyorum doçent doktor kendisi. Normal doğum 3000 TL sezaryen 5000 diye hatırlıyorum. Güncellenecekti fiyatlar doğuma yakın tekrar bilgi alacağım. Sanırım gece ve mesai saatleri dışında doktorunuzu isteyincede ek bir ücret talep ediyorlarmış doktoruna göre değişiyormuş ücret
semdem1 NefesinAnnesiii normali denedim olmadı Son anda seseryana alındım. Sancı odasına 1 kişi alınıyor benim eşim kaldı yanımda
Asnb Ben de dilek benke gidiyorum muayene ücreti 340 liraydı sanırım normal 3500 sezeryan 5500 dediler, benim doğumum bayrama denk gelceği için burda olamicak malesef songül hanıma gidicem onu hiç tanımıyorum ama 🙁
_edaa Alfabeta merhaba ben de medipol esenlere gidiyorum. Medipollerde eşinizdr dahil kimseyi odaya almıyor doktorlar. Hasta tek giriyor pandemi sebebiyle. Girişte ateş ölçümü dezenfektan uygulaması yapılıyor tedbirler bence gayet yeterli. Sandalyelerde aynı sekilde 1i boş şekilde düzenlenmiş. Bağcıları pek bilmiyorum ama esenler medipol baya sakin randevusuz almadıkları için yoğunluk olmuyor☺️ Pandemi hastanesi değil artık esenler medipol için doktorum pandemi hastası olmadığjnı söyledi bana