Alfabeta canım ben de gidiyorum, doktoruma pandemi boyunca sordum geleyim mi diye o da korona hastaları gidinceye kadar çağırmadı ve anca gidebildim şimdi, içeride hicbir şekilde kalabalık yok,maalesef babaları almıyorlar içeri, muayene de her zamanki gibi geçiyor maske takmanız gerekiyor tabi, baskasorun olursa sorabilirsin bu arada