Ben Varım canım 1 ay oldu bende Doğum yapalı sağolsun Kayınvalidem yanımdaydı oda 2 gün önce gitti annemle aynı şehirdeyiz ama okula giden küçük bi kız kardeşim var o yüzden anca hafta sonları gelebiliyor temizliğimi falan yapıp gidiyo Allah razı olsun her iki annemin de hakkı çok üstümde tabi eşim de sağolsun elinden geldiğince yardımcı oluyo zor bi süreç ama geçiyo Rabbim kolaylığını veriyo