Cansel2524 Temmuz ayına kadar her şey çok güzeldi, zaman da gayet akıcıydı ama temmuz ayı😒😒 sanki iki üç aydır temmuzu yaşıyoruz benim gibi zamanın geçmemesinden şikayet eden var mı??
Cansu321 Cansel2524 ben son 82 gün kaldı oda gelip geçse de sağ Salim oğlumu kucağıma alsam tıkıldık kaldık Temmuz da
Tatlisannedilekk Cansel2524 son 76gün var oğluma kavuşmaya💙 sanki sürekli yerimde sayıyormuşum vakit hiç geçmiyormuş gibi
Cansel2524 Cansu321 hayırlısıyla inşallah sağlıkla alırsın cnm ((evet evet baya tıkıldık)) ☺️☺️ son 90 gün miraca kavuşmamıza inşallah
htckynk Benim son 67 geçmek bilmiyor resmen günler🤦🏻♀️ Ama kimle konuşsam son zamanlar hiç geçmiyor diyor şimdiden böyleysek son zamanlarda ne yaparız bilemedim 🤷🏻♀️ 😄
Cansel2524 htckynk ben herhalde artık doğurmak istiyorum diye haykırırım🤗🤗 acaba ilk gebeliğin vermiş olduğu bir şey mi🤔🤔
Cansel2524 Berra20 senin artık bitmiş hayırlısıyla sağlıkla sıhatle kucağına da alırsın cnm darısı bize☺️
htckynk Cansel2524 büyük ihtimalle o yüzdendir 😄 birde virüs falan derken sürekli evde olmanında etkisi olduğunu düşünüyorum ben vakit öldürecek fazla bir seçenek kalmıyor ki
Meral-5866 Tatlisannedilekk benden de son 73 gün 😊allahım hayırlısıyla geçsede bebeklerimizi sag salim saglıkla sıhhatle hayırlı Bi şekilde kucagımıza alsak 😊geç zaman geç 😘
Mrvgnr Zaman asla geçmiyor. 60 65 gün falan kaldı benimde ama yokk . Birde bende daha çok endişe başladı acaba kilo alıyormu bebek gerimi ilerimi iyi beslenemiyormuyum karnım çok çıkmadı acaba geriliyormu falan gibi şu ağustosuda bi atlatsaydık 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😑😑
Cansel2524 Mrvgnr al işte ben kendim biraz kiloluyum karnım o kadar da yok daha bir sürü endişe zaman geçmiyor kontrol zamanım bir türlü gelmiyor
Tatlisannedilekk Meral-5866 Amin inşallah cnm hepimiz sağsalim bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah🙏🏻🤗
Skarakas Cansel2524 evet gecti vallaha rahat bi gebelik donemim oldu ama son 10 gun zorluyor gercekten