AbSed dün doktora gittim beta hcg arttış var dedi kimyasal demiyorum dedi ama dış gebelik mi bekleyelim dedi. Dış gebelik belirtileri nasıl oluyor. Ben buarada değişik bir tiroid rahatsızlığım var ona da bakıldı tsh 2.47 çıktı normalde hep 4 ve 5 civarında çıkardı endokrin doktoru ilaç önermedi