Cansel2524 Rehile Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin🤗🤗 Benim de ilk bir buçuk yıl sabırdan sonra
Rehile Cansel2524 Benimde aynı 4 sene olcak evliyiz 1.5 seneyi geçti bebek istiyoduk Bu zamana nasipmiş Allahım Kucağımıxa almayı nasip etsin💕💕
Elif19851985 Esoo0698 kaç haftalık Ken goremedin canım aynı durum bende de var crb bende gideceğim inşallah gorurum
Esoo0698 Elif19851985 Gittiğimde 7 haftalıktı canım keseyi gördük bebeği göremedik alttan muayene istedi reddettim çarşamba günü tekrar gidicem 8+3 olucam o zamana görürler inşallah❤️