Ys081 bende 10. Gün gecesi hastanelik oldum ölüyorum sandım klomenden dolayı kist oluşmuş etrafında sıvı birikmiş bir sürü test yaptılar beta hcg 3.60 çıktı negatif ama var ya da yok demek için erken dedi doktor fazla umutlanmıyorum yarın benim de randevum var kendi doktoruma hayırlısı bakalım🤷🏼♀️