Ys081 Duygu_ bende bayramın 2. Günü işe başlıyorum tekrar umarım iş yerinde o 3 gün rahat geçer zaten Sonra nasipse sonuç alacağız Güzel sanuçlar 🙏
Duygu_ Ys081 aynen öyle zamanlama iyiymiş sonuca göre hareket edersin nerde yaşıyodun sen ne iş yapıyorsun merak ettim🙈
Ys081 Crinone jeli bulabiliyor musunuz kızlar ben çok zor buldum 2. Kuruyu ama doktorum devam et dedi
Minikmucizemizz duyguuudmr aşılama nasil oluyor bilgi verirmisiniz bu ay olmazssa bende yaptiricam hiç bi bilgim yok
Ys081 Minikmucizemizz canım önce bazı ilaçlar kullanıyorsun yumurta büyütmek için sonra aşılama günü eşinin spermleri alınıyor belli bir işlemden geçiyor sonra normal çatal muayenesi gibi içeriye ince bir mataryelle enjekte ediliyor 5 dk lık bir işlem hayırlısı olsun inşallah sonu güzel olsun
Duygu_ Bsrozdmr1305 enfeksiyon açısından dikkat et nolur nolmaz günlük yaşantıma devam ediyorum ama ağır iş hareket vs yapmıyorum hayırlısı bakalım🤲🏻🌹
Minikmucizemizz Ys081 tesekkur ederim canim bilgilendirdigin için hepimizin hakkinda hayirlisi olsun😊
Duygu_ Ys081 Sibel nasıl gidiyor , ara sıra belinde ve sol kasığında kısa süreli ağrı oluyor mu seninde? bugün farketttim ben
_minikmucizem_ Benimde 5. Günüm aşılamanın bizimde 2 yılı geçti evleneli inşallah bi ay hayırlı haberler alırız 🙏🏻
Ys081 Duygu_ canım benİm bu gün çok fazla vücudumu dinleme fırsatım olmadı sadece şişkinlik var hem karnımda hem göğüslerde
Duygu_ Ys081 göğüslerde farketmedim ama benim karnımda da sertlik var hamileliğe yormamıştım ama bi ihtimal🙈
Bsrozdmr1305 Kızlar az önce ütü yapacağım diye ütü masasını başka odaya taşıdım azdık karnım acıdı sanki psikolojik mi bilemedim ay tedirgin oldum yaaa😒
Ys081 Bsrozdmr1305 yani ütü masan ne kadar ağır bitmiyorum ama dikkat etmende fayda var şu an zaten birşey belli olmaz biraz dinlen