Duygu_ ya canım sorma bende işler biraz zor oldu rahim ağzım çok dar oldugu için anesteziyle yapıldı dayanamadım yani ama yapıldı çok şükür bende 1 saatten fazla yattım eve geldim dinleniyorum hafif kanamam var benimde birde jel yazdı sabah akşam kullanıcam