Ozlemmzenginn Henüz 13 haftalık olduk ama doktor bakmadı bile 16 haftadan önce belli olmaz diyor sizler kaç haftalıkken bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz anneçeler? 🤩🧸
[silindi] Ozlemmzenginn 11+2de bacak arası boş dedi doktorum 14 te söylerim dedi haftaya gideceğim bende 😊
Ozlemmzenginn Nergisim09 doktor 16 haftadan önce olmaz dedi direkt suan cok ufak diyor bakmadı bence 😂
Mucizem199 Ozlemmzenginn ben en son gittim de 12 haftalıktı beli değildi Çarşamba günü kontrolüm var bakalım beli olur artık bence ilk gebelik olunca heyecanlaniyor insan🤰🙏☺️
Ozlemmzenginn Bgmky ay bize niye söylemiyorlarsa aşırı heyecanlı bi durum doktora da baskı yapmak istemiyorum
DilanDag Ozlemmzenginn 16 da öğrendik ama emin olmak için ayrıntılı ultrason bekledim oda 20ci haftada yaptırdım
Aslim22 Ozlemmzenginn ya devlete gidiyorsan benim gibi isin yas ben daha bugun sordum bana dedigi sey 16 haftani beklemen gerek en azinda bi tahmin edeydi keske 16 haftayi beklicez artik🤷🏼♀️❣️
Mucizem199 Ozlemmzenginn inşallah en yakın zamanda öğrenirsin canım bende çok merak ediyorum ama sağlıklı olması önemli kız erkek farketmez bizim merakımz hemen alışverişe başlamak içindir 😊😊
Bgmky Ozlemmzenginn ben sormadan söyledi doktor hemde. Biz seninle cinsiyet konuşmuşmuyduk dedi bende hayır dedim öyle diyince söyledi hemen.
Ozlemmzenginn Mucizem199 evet tabiki sağlıklı olması tek dileğim alışveriş yapmak istiyorum adını koymak ama bilmeyince insan hiçbirşey yapamıyor
[silindi] Ozlemmzenginn Kıza benziyor çıkıntı görmüyorum dedi ama emin konuşmadı erkekte olabilir dedi
Mucizem199 Ozlemmzenginn aynen öyle canım ben beşiğini aldım bugün elime ulaştı zaten aldığım renk hem kız hem erkeğe olan bişey bekliyemedim,😂