Nese_krc Şimdi kontrolden geldim. 37+2 yim 3080 gram ve 50 cm olmus gayet iyi dedi hiçbir sıkıntı yok dedi. 27sinde sabah 8 de hastanede ol dedi doğum icin 😅😅🙈🙈 covid testi kan tahlili falan yaptılar. Yine hastaneye bi servet bırakıp çıktım 😅😅😅
Sedaamm Nese_krc birşey kalmamış 😇bizimde yarın belli olucak tarihimiz 36 oluyoruz 34 de 2700 dü 45 cm di bakalım hayırlısıyla bir gelselerdi
Serena Nese_krc biz 37+1de 3.500 kilo 55 cm boyu Ntsde sanci cikti benimde doktorum bu sancilsrla bi haftaya dogurursun dedi 🤩🤩
Liva90 Nese_krc bende 37 oldum bugün 27sine gün verdi doktorm yarın kontrolm var yine bakıcak covid testi zorunlu mu çok korkuyorm canınız yandı mı ?
Nese_krc Liva90 hem burundan ve ağızdan sürüntü örneği aldılar hem de kan tahlili. Sağlık bakanlığı bu şekilde istiyormuş dediklerine göre. Can yakıcı bisi diil 😊
Liva90 Nese_krc özel hastanemi devlet mi ayy içime bir korku düştü o testi ben internette görünce bile içim bir tuhaf oluyor🤢
sule-0606 Nese_krc covıde ücret odedınızmı bende yarın 37 oluyorm anestezıyle gorusucez bana da testı yarın yaparmı acaba bıde bu cıktı basımıza
Liva90 sule-0606 ayy evet bi bu eksikti çok tedirgin oldum ya o ince uzun şeyle test falan istemiyorm
Nese_krc sule-0606 275 lira odedim valla tahlil icin🤷🏻♀️ Doğum paketinize dahil diil mi bu tahlil dedim covid tahlili dahil diil maalesef dediler 😒😒
sule-0606 Liva90 bende zaten o cubugu soktuklarında ögürmeye cock dogmazsa ıyı 🙈zaten geceler uykular yalan oldu her gece ruya goruyorm ıkıncı dogumum kızımı arkada bırakp gtmek cok uzuyo hergun aglamaklıyım hayrlısyla kurtarsın Rabbım hepımızı
Merve_seda Liva90 valla cnm ultrason bilgilerinde hepsinde geriden geliyor yazıyor . 35 hafta ile uyumlu