En komiği benim ki galiba çünkü benim tek taraflı şişti. İlk gebeligimde de şişmişti en baştan. Bakınca çok belli yamuk bir görüntü var. Şimdi ikinciye hamileyim yine şişti. Daha önce de doktora hiç sormadım . Normal doğum yaptım sıkıntı yaşamadan bu seferde sormayı düşünmüyorum bence normal bir durum.