Duygu4444 aynısı bendede oldu canımmm 15 haftalığım kantoron yağı sürdüm hemen gecti sonra doktor randevüm vardı olabilir böyle seyler dedi önemli olan dıstan belirgin şişilik olması kılcal damar şişkinliği vs seyler dedi işte iltihap mantar tarzı birsey olmus olsaydı öyle yağla gecmezdi zaten dedi yağ sürmemim bi sakıncası olurmu dedim olmıycağını söyledi hatta evvelsi gün gene oldu tekrar yağ sürdüm akşamına gecti