Evci Merhabalar, 11. Haftada ikili tarama için erken değil mi? Haftaya 11 hafta oluyor, randevuyu o zaman mı almalıyım yoksa bayramda memlekete gideceğim ordan dönünce 13. Haftaya Mı kalmalı? Yardımcı olursanız sevinirim💐
Duyguscuk Evci İkili tarama 11 ile 14. Hafta arasında yapılabiliyor. Bana doktor 11. ve 14. Haftaları pek tercih etmiyoruz demişti o yüzden 11. Haftaya verilen günü 1 hafta ileri çekmişti. Tam 12+3 te yaptırdım ben. 13. Haftada da gitseniz hiç sorun olmaz.
sue92 Ben bayramdan sonra yapacağım. Şu an 10+5’teyim ve yarın randevum var. Sonrasında yola çıkacağım. Doktorum da bayram dönüşü tekrar görüşelim demişti.
Selincansu123 Duyguscuk cinsiyetiniz söyledim peki Dr bende 12+3 te yaptiricam da cinsiyeti söyler mi diye merak ediyorum
insan_insan Haftada gittim bir hafta sonra daha iyi yapılacağını söyledi doktorum 12+4 te yaptırdım 😊
eccmmnr 11+4te istersem yaptırmami söyledi doktor bende yaptırdım geçen hafta, yanılma payı yüzde 10 diye de belirtti
Sumru Evci canım erken değil doktorum bana sormadan o hafta yaptı 11+3 de doktor söylemişse erken değildir için rahat olsun 😍
spaceship Evci aynı soru benim de kafamı kurcalıyordu 😊 11+2 için randevu aldım tam bayram öncesine denk geliyor, inşallah erken olmaz. Bayramdan önce mutlaka gitmek istiyorum, meraklanıyorum en son 7+2 de gitmiştim doktora..
Nergisim09 MrsYilmaz ohaaa nıye okadar pahalı kı 130 muane benım ıkılı test için fazla gıbı geldı amaa şehir şehir degısıyo dur